Úvod Časté dotazy

Časté dotazy

Neškodí plašič VyplašTo lidskému zdraví?

Naše plašiče VyplašTo neškodí nijak lidskému zdraví! Při vývoji ultravukového plašiče VyplašTo byly kladeny maximální požadavky na bezpečnost.

Jaká je účinnost elektronického plašiče Vyplašto?

Při vývoji plašiče škůdců Vyplašto byl kladen důraz jak na maximální výkon generovaného signálu, tak na optimalizaci frekvenčních vlastností signálu, aby nechtěného škůdce co nejvíce obtěžoval nepříjemným zvukem, který jej ve většině případů vyžene z hlídané oblasti. Existují však případy, kdy i přes veškerou snahu nehodlá škůdce hlídaný prostor opustit. Jedná se především o existenční důvody, kdy je kvůli nedostatku potravy škůdce ochoten vstoupit do hlídaného prostoru za účelem obstarání potravy pro přežití. Dalším důvodem může být u některých jedinců porucha sluchu, takže jsou vůči generovanému signálu imunní.

Jak vhodně umístit plašič Vyplašto, aby byl maximálně účinný?

Plašič Vyplašto můžeme jednoduše položit nebo pomocí doplňkového příslušenství připevnit ideálně do rohu hlídané oblasti. Pro maximální účinnost doporučujeme plašič připojit k síťovému adaptéru 12V, kdy je generován signál s maximální intenzitou. V případě potřeby plašit v prostoru větších rozměrů řádově stovek m2, doporučujeme využít více plašičů najednou.

Je vhodnější elektronický plašič generující signál ve slyšitelném pásmu nebo v pásmu ultrazvuku?

Vhodná frekvence generovaného signálu plašičem je vždy závislá na tom, jakého škůdce potřebujeme vyplašit. Různé druhy škůdců jsou totiž citlivé na odlišné frekvence generovaných signálů, takže je vždy zapotřebí generovaný signál "ušít na míru" plašenému škůdci. Nelze tedy jednoznačně odpovědět na tuto otázku, jelikož je každý ze signálů optimální pro jiného škůdce.

Jaký způsob dopravy a platby mohu zvolit?

V naší nabídce naleznete hned několik způsobů dopravy a platby. Kromě České pošty a Zásilkovny zasíláme objednávky rovněž prostřednictvím přepravní společnosti PPL. Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí zásilky, rychlou online platbou přes PAYU nebo bankovním převodem.

Mohu od Vás mít dopravu zdarma?

Ano. Při nákupu nad 999 Kč bude Vaše objednávka zaslána bez dopravného tedy již při nákupu jednoho kusu plašiče Vyplašto. Dále nabízíme našim zákazníkům několikrát ročně akci s dopravou zdarma na objednávky v jakékoliv hodnotě. Informace o této akci rozesíláme prostřednictvím e-mailu.

Kdy bude moje objednávka vyřízena?

Expedice probíhá každý pracovní den, takže pokud objednáte během pracovního dne do 16 hodin, budeme zásilku expedovat ještě v den objednání. Doručována bude přepravní společností následující pracovní den.

Je možné si u Vás objednané zboží vyzvednout osobně?

Aktuálně tato možnost není k dispozici. Využijte tedy např. dodání zboží balíkem na poštu či na některé výdejní místo Zásilkovny, kde si zboží osobně vyzvednete. Osobní vyzvednutí na našich provozovnách teprve připravujeme.

Je daňový doklad součástí zásilky?

Ano. Faktura je vždy přiložena uvnitř odesílané zásilky. Pokud však chcete zaslat doklad i v elektronické podobě, stačí nás kontaktovat a rádi Vám jej zašleme na váš e-mail.

Jaký je postup v případě doručení poškozeného zboží vlivem dopravy?

Takovýmto situacím se snažíme samozřejmě předcházet. I přes to, že jsou zásilky vždy řádně a kvalitně zabaleny, občas k podobnému případu může dojít. Pokud již při převzetí zásilky zpozorujete jakékoliv porušení či poškození ochranného obalu, na místě na tuto skutečnost upozorněte přepravce. Nechte informaci o poškození zapsat do předávacího protokolu a ihned překontrolujte obsah zásilky. Pokud je zboží uvnitř balíku evidentně poškozené či nekompletní, sepište s přepravní společností dokumenty o poškození zboží pro následnou reklamaci a pořiďte fotodokumentaci. Poté nás prosím kontaktujte.

Jak postupovat v případě reklamace?

V případě jakékoliv stížnosti nás prosím kontaktujte telefonicky nebo emailem. Všechny stížnosti jsou posuzovány individuálně, avšak vždy v co nejkratší možné době. Následně Vám bude navržen vhodný postup k Vaší maximální spokojenosti.